Description
Ziler
No dëser Formatioun wäert de Participant:
- De Mechanismus verstoen, deen zu enger Win-Win Situatioun féiert
- Säin Ëmsaz verbessere kënnen
Inhalt vun der Formatioun
Basisprinzippie vun der Kommunikatioun
Fonctionnement vun der Kommunikatioun
Verbaalt an non-verbaalt Verhalen
Analys vun den zwee Gespréichspartner
Verschidde Profiller vu Verkeefer
Verschidde Profiller vu Clienten
Method vun de 4 C
Contact = Accueil vum Client
Connaître = D’Besoine vum Keefer erkennen
Convaincre = Zolidd Argumenter presentéieren
Conclure = D‘Haaptzil vum Verkaafsentretien erreechen
Praxisübunge vun deene verschiddene Verkafstechnike mat Rollespiller
Zilpublikum
Jiddereen, deen am Kontakt mat Clienten ass: Verkaf, Accueil, Service Après-Vente a Comptabilitéit
Conditions
Support de cours
Pour des raisons de respect de l'environnement veuillez noter qu'aucun support papier ne vous sera fourni lors de votre formation. Votre support de cours peut être téléchargé gratuitement avant le début du cours via notre portail client (télécharger ici le guide du portail client). Vous pourrez ainsi le consulter sur l’écran de votre appareil mobile ou l'imprimer en cas de besoin. Si votre inscription a été effectuée par un responsable formation de votre entreprise veuillez le contacter pour qu'il puisse vous y donner accès ou vous l'envoyer.
Op Franséisch
Lieu
L-1615 Luxembourg
Luxembourg